[Talk-dk] Parkeringsbåse i iD

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Fre Apr 29 18:13:50 UTC 2016

Hej alle

I Transifex oversættelsen er det "car parking" de bad om - men i
udviklersnoten referer de til "Developer note: amenity=parking" Se
vedhæftet billede.

Jeg har løst issuet med at lave ordklynge, bilparkering, parkering, så
når folk søger i "Tag" feltet (auto complete felt) på "bilparkering"
eller "parkering" så er det bagved OSM taget der bliver brugt
amenity=parking  for det samme.

Vedr. amenity=parking_space til "parkeringsbås" så har jeg ændret den
i Transifex.

Det slår desværre først igennem i næste iD opdatering.

Vh
Søren Johannessen