[Talk-dk] Overpass Turbo-spørgsmål: Hvordan finder jeg specifikke punkter, jeg selv har redigeret?

Jakob Barfod jakob at barfod.dk
Tor Aug 11 09:58:45 UTC 2016

Hej -

Jeg kunne godt tænke mig at finde et værktøj, der kan hjælpe mig med at
finde en delmængde af mine egne redigeringer.

I det konkrete eksempel har jeg igennem længere tid oprettet og redigeret
"relation:destination_sign"-relationer, og har nu opdaget, at flere af dem
ville være relevante som "information=guidepost".

Derfor ville det være fint, hvis jeg kunne finde et værktøj, der kunne
identificere punkter, som...
  - jeg engang har redigeret (herunder oprettet)
  - indgår i en relation:destination_sign
...og jeg har forgæves leget rundt i Overpass turbo (og dokumentationen)
uden held.

Spørgsmål:
- Er Overpass Turbo overhovedet det rigtige værktøj?
- Hvis ja: Er der nogen, der har en idé til, hvordan query'en skal udformes?

Venligst,

--
Jakob