[Talk-dk] AWSbot tager noder flere tusinde km borte

Stephen Møller stephen at celleinfo.dk
Søn Aug 14 20:22:01 UTC 2016

Hej

Er der nogen der kan støtte mig i det arbejde jeg laver ellers vil jeg
stoppe med det.

Det betyder at der ikke komme nye adresser fra kommunerne ind i OSM anden
de laves manuelt eller andre skal hente det selv fra AWS.

Jeg er træt at at DWG altid giver Hjart ret og lukker min bruger uden jeg
kan forsvare det.

Hvis jeg skriver til dem vil min bruger jo være låst op igen, fordi det kun
er blokering på 12, 24 eller 48 timer.

Hilsen ham der styre AWSbot