[Talk-dk] AWSbot tager noder flere tusinde km borte

Thorbjorn Nielsen thorbjorn at gmail.com
Søn Aug 14 21:05:17 UTC 2016

Hej Stephen.

Jeg støtter! Jeg er ikke særlig aktiv i community'et, så min støtte er
måske ikke så meget værd.

Hvis bot'en laver fejl, bør de selvfølgelig rettes, men Kommunen er
adressemyndighed og AWS bør dermed være den autoritative kilde. Det vil
være ærgerligt hvis der ikke er "sync" mellem OSM og AWS. Efterhånden som
OSM bruges til navigation bliver entydighed og præcision i adressetemaet
blot endnu vigtigere.

Mvh. Thorbjørn Nielsen