[Talk-dk] Er OpenStreetMap blevet kommercielt ??

Michel Coene michel.coene at gmail.com
Tor Dec 15 14:51:26 UTC 2016

Husk nu at alle er fri til at bruge en renderer som filtrerer disse fra.
Dette er ikke Wikipedia.  Der er ingen "noteability".  For mig er den
eneste betingelse at den information som bliver indtastet er faktuelt
korrekt.  Hvis jeg vil tagge hvert eneste træ i Rebild skov så må jeg
gerne.  Det er op til GPS fabrikanterne til at filtrerer denne slags fra.
Michel