[Talk-dk] Subject: Re: Er OpenStreetMap blevet kommercielt ?? - præcisering

Finn Hansen 2th at tdcadsl.dk
Søn Dec 18 12:52:18 UTC 2016

Nu er det første gang jeg vil deltage i debatten her på forummet. Du
nævner PAGUGA som bl.a. har stoppesteder på Fyn ved stationerne. Disse
stoppesteder er ukorrekte, da DSB har aftaler med andre leverandører af
togbuskørsler. Jeg har rettet  dem til at være DSB Togbus i stedet for
PAGUGA. Det vil for mit synspunkt være den mest korrekte tags at give
dem. Jeg kan endvidere nævne at på de pågældende stationer er der sat
skilte op fra DSB om disse stoppesteder, hvor der klart ikke nævnes
hvilke selskaber der kører for DSB.

/Lytter1