[Talk-dk] Kunstvær?=ker i =?utf-8?Q?Brøndby - hvordan kan jeg få koordinator til anden brug

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tor Mar 10 10:33:10 UTC 2016

Hej Henrik

Jeg har lavet et Overpass Turbo script til Brøndby Kommune

Kunstværker  http://overpass-turbo.eu/s/eTZ
http://overpass-turbo.eu/s/eU0 og klik så søg knappen

Mindesmærker http://overpass-turbo.eu/s/eU0

Du går så op i "Eksporter" menuen på siden og vælg > Geodata og så
hvilket format du vil have data i fx GeoJSON - Hvis du vil have det i
et regneark kan jeg godt lave det til dig

Med venlig hilsen
Søren Johannessen