[Talk-dk] Oplevelsesstien i Ringsted Kommune

Peter Leth peterleth10 at gmail.com
Fre Okt 21 19:37:55 UTC 2016

Kære alle

Undskyld jeg forstyrrer - men jeg skal hjælpe en folk unger på en skole i
Ringsted på mandag med at lave et informationsmateriale om deres område og
det store projekt kaldet Oplevelsesstien.

Området er desværre ret mangelfuldt indtegnet for tiden, og trænger derfor
til en omgang, for at være velegnet.

Så hvis man havde en ledig stund hen over weekenden, så ville det være fedt
hvis I ville hjælpe med at tegne lidt, så stien kunne bruge OpenStreetMap
til kortdelen.

Projektet er rimeligt stort for deres område, og støttet med 14 millioner
vil det få en del opmærksomhed, også derfor tænker jeg at det kunne være
fedt at vi lister os ind i projektet.
http://oplevelsesstien.dk/

Eleverne som jeg skal hjælpe skal lave nogle VR-guides med 360-graders
billeder med interaktive elementer af tekst, billede og filmklip.
Kladdehæftet anno 2016.

Undskyld forstyrrelsen.

--
Med venlig hilsen