[Talk-dk] Oplevelsesstien i Ringsted Kommune

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Lør Okt 22 11:00:38 UTC 2016

Hej Peter

Jeg ser at en ny del åbner 1 november. Er det ikke muligt at nogen fra
Oplevelsesstiens venner  (http://oplevelsesstien.dk/) eller
skoleklassen cykler turen igennem og laver et GPX spor fra en GPS app?
(eller et GPX spor fra en fritids GPS'er a.la. Garmin) - gerne flere
GPX fra forskellige - da vi så får lettere ved at se hvordan ruten
kører gennem landskabet, ved at have flere GPX spor at arbejde ud fra.

Der er selvfølgelig også Mapillary fotograferingsmulighed, så vi OSM
ad den vej kan få området ind.

Vh
Søren Johannessen