[Talk-dk] nominatim

Anders anders at alweb.dk
Man Dec 11 13:47:15 UTC 2017

Hej Michael,

Det er nok rigtigt, jeg kan genkende mønsteret fra nogle af de steder
jeg har kigget på. Nogle af de steder hvor der er flere spooky stumper
i adressen, er der både en "village", en "hamlet" og en
"isolated_dwelling" i resultatet.

Spørgsmålet er så om der skal laves en koordineret indsats for at komme
disse punkter til livs? Mon ikke der er en "residential_area" i
forbindelse med de fleste af dem?

Man må kunne søge efter punkter med place=*, går jeg ud fra.

Wikien (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Places) foreslår nærmest
brug af en enkelt node.

Vh,
Anders