[Talk-dk] Hvilket kort i Potlatch2 og andre værktøjer til OSM

Finn Hansen 2th at tdcadsl.dk
Fre Mar 31 17:12:21 UTC 2017

Nu kan jeg se at det kort som Geostyrelsen havde liggende i Potlatch2,
nu er lukket helt ned, eller Ikke længere er aktiv. Jeg går ud fra at
kortet måske har ligget hos en anden bruger i en periode, så vi kunne
tegne op,  eller tager jeg fejl.

Nu er så spørgsmålet om der kommer nye kort i fremtiden til dette
værktøj, eller det kun bliver Bing som fremover vil være den eneste
tilbageliggende kort for Danmark, som efterhånden er blevet noget forældet.

Jeg vil gerne højre jeres meninger om de værktøjer vi har at vælge
imellem til at redigere i OSM med, da jeg selv er vant til at bruge
Potlatch, og ikke har det særlig nemt med de andre, såsom ID. Der havde
jeg nær lavet ged i det.

Hilsen
/Lytter1