[Talk-dk] adressering af butikker m.m.

Michel Coene michel.coene at gmail.com
Fre Okt 20 05:15:24 UTC 2017

Jeg vil vil sige at hele pointen med et kort er at relatere til den fysiske
verden.  OSM er ikke en telefon bog.  Din cykel forretning er en fysisk
bygning,  ikke en adresse.   Hvis kommunen omdøber gaden, eller laver
nummer 13 om til 13a, flytter cykel forretningen sig ikke.
Derfor gør jeg det aldrig. Men det er klart at vi er i flueknæpperi
afdeling.   Smag og behag vil jeg sige.
Michel