[Talk-dk] Registrering af gravhøje

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Søn Jan 14 15:57:40 UTC 2018

Hej

Jeg synes vi mangler argumentet for, hvorfor det betrages som en
masseimport ? og når der til skal siges at geodata er faktisk PD jfr.
den side Leif henviser til.

Det er ikke noget argument at fordi nogen fra Data Working Group synes
der er  masseimport, hvorfor synes han/hun det?

Vi har da også lidt systematisk taget stednavne for landsbyer
(village/hamlets) gennem årene fra den officielle Stednavnedatabaen og
1 for 1 (et changeset) lagt dem ind, uden at nogen har brokket sig.

Med venlig hilsen
Søren Johannessen