[Talk-dk] Busholdepladser

Michel Coene michel.coene at gmail.com
Man Jan 29 14:56:24 UTC 2018

Jeg kan ikke finde en perfekt løsning.
Du skal nok gøre forskel mellem steder hvor de kan holde i lang tid
(amenity=parking)  og drop-off steder.

Du kan bruge:   Use parking:condition:side:maxstay to specify maximum stay
limits; especially applicable for disc parking. It takes should take values
precisely as per maxstay <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:maxstay>.
Den spanske wiki siger du kan bruge  no_stopping
Hvis det er private tour busser går jeg ud fra at det ikke gælder som
bus-stop.