[Talk-dk] At tilføje eller ikke tilføje en ny café

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Ons Jul 4 17:17:28 UTC 2018

> Den 4. juli 2018 klokken 18:49 skrev Troels Arvin <troels at arvin.dk>:
>

> Hej,
>
> Jeg har tilføjet en ny café, som jeg ikke syntes, at jeg kunne finde på
> OSM:
>
> Men jeg kan se, at den faktisk er her:
> http://digitalfrihed.dk/restaurants/all.html
>
> Jeg vil mene, at min placering er mere præcis:
> http://troels.arvin.dk/osm/evidence/by_changeset/60414146/
>
> Men jeg er i tvivl: Burde jeg heller lade være med at tilføje sådan en
> café, fordi man må regne med, at den på et tidspunkt dukker op af sig
> [...]

Det er helt fint at tilføje nye cafeer. De dukker netop ikke "på et tidspunkt" op af sig. Niels plejer at vedligeholde restauranter mm på siden manuelt og jeg er sikker på at han ikke har noget mod at man hjælper ham ;-).
Jeg fandt i øvrigt cafeen på https://www.mapillary.com/map/im/FVjMcqvkW-NLKIi1ej2Vhg og har tilladt mig at tilføje et link til dette billede + fvst tag.
Mange tak for dit bidrag.