[Talk-dk] "hærværk"

Uffe Kousgaard uffe.kousgaard at routeware.dk
Lør Sep 8 10:46:29 UTC 2018

Ja, det er den strækning.
Jeg har været forbi igår og set det hele med egne øjne og kan godt
huske, hvordan det ser ud, uden at tage billeder.

Det må være Hjart, som dokumenterer hvis han mener at vide bedre. Ellers
skal han holde op med at rette i det andre, har lagt ind.

Det er ikke første gang, jeg oplever det med netop ham. Derfor reaktionen.

mvh
Uffe Kousgaard