[Talk-dk] "hærværk"

Jonathan Hougaard hougaardjk at gmail.com
Lør Sep 8 10:50:16 UTC 2018

Som du har tegnet vejen ind i changeset 62382704
(https://www.openstreetmap.org/changeset/62382704) vil jeg give Hjart
helt ret i, at det ikke ser helt sandsynligt ud.

Hvis du kommer kørende fra Køgevej mod lufthavnen vil du først dreje ind
på Lufthavnsvej, hvorefter en kort del af vejen hedder Lyngbækvej,
hvorefter den igen hedder Lufthavnsvej. Skellet mellem navnet Lyngbækvej
og Lufthavnsvej burde nok være flyttet hen til T-krydset. Se dette
screenshot: https://i.imgur.com/p16ID1F.png

Uden selv at have været der, vil jeg gætte på, at vejstykket mellem de
to røde streger skal omdøbes til Lufthavnsvej, ikke Lyngbækvej.
Alternativt skal hele vejstrækningen fra T-krydset og ud til Køgevej nok
hedder Lyngbækvej. Under alle omstændigheder virker det underligt, at
det meget korte vejstrykke skulle have to forskellige navne.

Mvh