[Talk-dk] Rettelser til DAR og OISfixes

openstreetmap at stofanet.dk openstreetmap at stofanet.dk
Lør Aug 24 19:29:57 UTC 2019

> En mellemvej, der også ville fange dette eksempel, kunne være at autoAWS
> kigger på om der eksisterer to instanser af samme adresse og så vælger
> ikke at importere de der evt. har tekniskstandard=UF.
> Jeg er dog i tvivl om det med den nuværende tilgang for autoAWS-logikken
> er ladsiggørligt, da der analyseres på data fra DAWA/overpassturbo i
> segmenter baseret på postnummer. Så hen over postnumre ville dette i
> hvert fald ikke virke.
>
> Et er sikkert, den nuværende autoAWS-kode kigger overhovedet ikke på
> [...]

Her må jeg lige bemærke at autoAWS, som det kan ses af http://hdyc.neis-one.org/?autoAWS har holdt pause fra midt i marts og indtil 12. august. Et par
korte kommentarer vedrørende sagen findes på https://www.openstreetmap.org/
changeset/73274922.

Personligt synes jeg det vil være en god ide at køre en sådan service på en
server hvor mere end en erfaren/aktiv har adgang, så vi ikke er afhængige af
en enkelt bidragsyder (Jonathan har kun meget sporadisk været aktiv i det
forløbne tidsrum).

Mvh Hjart