[Talk-dk] Redningsskilte?

Anders Hedelund anders at xoz.dk
Søn Sep 8 08:39:23 UTC 2019

Der har ikke været så meget debat siden den 29. aug.

Jeg åbnede den, fordi jeg netop har læst en bog "Oplev Nordkysten", hvor
forfatteren konsekvent bruger skiltene som fixpunkter for
turvejledningerne langs Nordsjællands kyst. Så det kunne være, lokale
div. begyndte at håndeditere skiltene ind med forskellig og individuel
tagging.

Derfor blev jeg opmærksom og tænkte, at når der nu er en officiel og
tilgængelig reference, ville det være bedre straks at få dem samlet og
ens på plads. Så må evt. dubletter fikses bagefter. Jo hurtigere jo
bedre, netop a.h.t. potentielle dubletter.

Jeg er bare ikke selv i stand til det. Er ikke JOSM-bruger, med smarte
import-scripts. Så hvis nogen laver importen og meddeler det hér, synes
der at være masser af interesse for at deltage i nødvendig oprydning.

Eller hva?

Med venlig Hilsen Anders Hedelund - anders at xoz.dk  +45 3990 5335 Mob: +45 6150 5335 TR: +90 531 831 0220
Et liv efter overlevelsen: http://iug.dk