[Talk-dk] Status på Mapillary i nogle danske kommuner

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Fre Sep 13 07:02:17 UTC 2019

Hej Niels

Mange tak for det værdifulde indspark vedr. forskellige type af skilte
og deres falske hits i forhold til danske forhold. Vedr. vejbump så er
der sat en træningsopgave med 16.000 opgaver op på denne her  URL
https://www.mapillary.com/project/verification/task/XwZ2XMFh4DAVx5NRqa1CGf

Udover de rød-hvide kantskilte som giver fejl, så er også jernbane
skiltning og valgplakater også et problem.

Mvh.
Søren Johannessen