[Talk-dk] Status på Mapillary i nogle danske kommuner

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Tor Sep 12 16:30:17 UTC 2019

On Wed, 11 Sep 2019 10:50:49 +0200
Soren Johannessen <soren.johannessen at gmail.com> wrote:

>At rydde op i falske hits fra trafikskilte betyder fx at det Mapillary
>trafikskiltelag som kan ses i OSM værktøjerne iD/JOSM også bliver
>ryddet op i.

Jeg vil godt foreslå dem, at de bruger data fra Osmose.
Jeg har markeret mange tusinde Mapillary issues som falske positiver.
Fx alle de her rød-hvide der står hvor banen deler sig på motorveje
osv, og som Mapillary tror betyder at der kommer et bump.

Og firkantede skilte med tal som i DK ikke er hastighedsgrænser, men
anbefalede hastigheder.

Skilte med ryttere til hest, som Mapillary tror advarsler om vilde dyr.

--
Niels