[Talk-dk] I har selvfølgelig set det, men ... :-)

Lars Christensen lars.agerskov.christensen at gmail.com
Søn Feb 2 10:57:51 UTC 2020

Hej Peter

Det er et super projekt! Det var fedt at se at der kom noget fokus på det.

Jeg har de sidste 2 år arbejdet i Uganda for et privat GIS og Geodata firma
(Geo Gecko <http://www.geogecko.com>), hvor vi har haft projekter i det
meste af østafrika. Her har OSM data tit været det vigtigste data grundlag,
som vi har kunne bruge. Især med NGO og FN kunder. Så det er kun dejligt at
se når kortene bliver opdateret!

Sig til hvis du/i i fremtiden skal have nogle hands-on eksempler på hvordan
disse data bliver brugt. Jeg har en række analyser / værktøjer der er
afledt af OSM data.

Med venlig hilsen
Lars Agerskov Christensen