[Talk-dk] Så er der en sponsor til kaffe og kage til Open Data Day 6. marts

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Man Mar 1 07:24:03 UTC 2021

Hej alle sammen

Så går det snart løs på lørdag 6. marts på Open Data Day at vi har et
kortlægnings event og nyt rekordforsøg for OpenStreetMap Danmark. Jeg
har skrevet tidligere om det, og hvad det handler om her
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-dk/2021-February/005412.html

OpenDenmark (https://opendenmark.dk/ ) har været så venlige at være
sponsor for 60 omgange kaffe/kage (værdi 50 kr. per stk.), hvor I hos
den lokale bager eller tankstation kan købe lidt for, når I er ude at
kortlægge her på lørdag. Hvis du evt. tager dine børn med ud på
kortlægningstur på lørdag, så vil der være 25 kr per barn til
sodavand/slik (eller hvad de nu vil have). Så hvis du har to børn med
- så er der 50 + 2 X 25 = 100 kr til jeres familietur.

Det er efter  først til mølle princippet, så send mig allerede nu,
hvis du ved at du deltager en e-mail til soren.johannessen AT
gmail.com med at du deltager , evt. antal børn med,  OSM brugernavn
samt dit MobilPay nummer og jeg vil overføre så hurtigt som muligt.

Du behøver nødvendigvis ikke at skulle bevæge dig udenfor for at få
del i en omgang kaffe/kage, hvis du har tænkt dig at OpenStreetMap
deltage fra din hjemmePC indendørs . Så send bare oplysninger som
nævnt ovenfor.

Med venlig hilsen

Søren Johannessen