[Talk-ee] Eesti kaart ei tööta

Margus Väli margus.vali at gmail.com
Mon Nov 7 12:08:37 GMT 2011

Jõuame selle pilvedemagoogiani, et näpuga ei tehta
midagi vaid masinad tulevad ikka skriptidega nullist ise
üles kui on vaja parki üles skaleerida või katastroofist
väljuda.

Mis puudutab minu ressurssi siis seda on vbl ainult Mapniku
vms. asja uurimisel ja sedagi suht olematus mahus nagu elu
on näidanud viimasel paaril nädalal. RAID on selline asi mida
ma pm-lt väldiks hajusate duplitseeritud blade-serveri lahenduste
kasuks, aga ega ma nendest ka suurt midagi ei tea :)

mv

Ühel kenal päeval, E, 07.11.2011 kell 11:43, kirjutas Jaak Laineste
(Nutiteq):