[Talk-ee] Eesti kaart ei tööta

Jaak Laineste jaak at nutiteq.com
Mon Nov 7 12:56:58 GMT 2011

 Neil skriptidel on see probleem, et keegi peab nad valmis kirjutamine (ja läbitestimine), ja see on kordades suurem töö kui käsitsi käsud läbi käia. Ka netis olevatel skriptidel/juhenditel on paha komme kiirelt vananeda. Ikka tahaks viimast Postgre versiooni kasutada, mitte paari aasta vanust. Õnneks on tänapäeval olemas nelja-käsu skipt http://www.mail-archive.com/talk@openstreetmap.org/msg40128.html mod_tile tileserveri jaoks, ja mapserveri ülespanek on üks installikäsk ja siis ka konfifailide (apache, kujundus jms) tegemise teema.

 Kindlasti tuleb teha korralik backup, sest eelmine kord konfifailide nüansside uuesti leiutamine ja käsitsi modimine oli üsna piinarikas.

Jaak