[OSM-fi] vuosaaren bbox

Ilpo Järvinen ilpo.jarvinen at helsinki.fi
Fri Dec 9 20:07:09 GMT 2011

On Fri, 9 Dec 2011, Jukka Rahkonen wrote:

> Ei ole kompakysymys, mutta Helsingin maalaiskunnan Vuosaaressa syntynyt
> vaimo ei ole kotona ja minä olen maalta. Siis Uutela, Aurinkolahti,
> Nordsjön kartano, Niinisaari, Mustavuori, Keski-Vuosaari, Rastila ja
> Meri-Rastila?

Kallahti.

...Keski-vuosaari on tainnut joskus entisaikoina kulkea pohjois-vuosaari
nimisenä.

>  Eli Vuosaari on Helsingin maalaiskunnasta vuonna 1966 kaapattu alue,
> mutta kuuluuko siihen myös pala Sipoosta kaapattua aluetta Mustavuoressa?

Sipoosta ei mitään... mutta nyt kun tarkkaan katsoo niin ilmeisimmin tuo
pala mustavuorta on sipoon kaappauksen yhteydessä vantaalta viedystä
maasta (ns. västerkullan kiilasta). ...Tuli Vantaasta sisämaan kaupunki
samalla :).

--
 i.