[OSM-fi] vuosaaren bbox

Jukka Rahkonen jukka.rahkonen at latuviitta.fi
Fri Dec 9 16:46:57 GMT 2011

http://latuviitta.org/documents/Kaupunginosia.png näkyy

> Onko tää joku kompakysymys? :) Mannerta sisältävät vanhan helsingin
rajan sisipuolella, vartioharju-mellunmäestä poikki. Ne pitäis olla kyl
osmissakin? http://www.openstreetmap.org/browse/relation/1764263

Ei ole kompakysymys, mutta Helsingin maalaiskunnan Vuosaaressa syntynyt
vaimo ei ole kotona ja minä olen maalta. Siis Uutela, Aurinkolahti,
Nordsjön kartano, Niinisaari, Mustavuori, Keski-Vuosaari, Rastila ja
Meri-Rastila? Tuosta minun kuvani pohjalla olevasta Helsinki Region
Infoshare -paikasta ladatusta aineistosta ei sitä saa selville.
Niin se näyttää täälläkin olevan
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/77/Helsinki_neighborhoods-fi.svg
 Eli Vuosaari on Helsingin maalaiskunnasta vuonna 1966 kaapattu alue,
mutta kuuluuko siihen myös pala Sipoosta kaapattua aluetta Mustavuoressa?

-Jukka-