[OSM-talk-fr] Attribution eaupotable.info

European Water Project europeanwaterproject at gmail.com
Mer 2 Sep 14:55:41 UTC 2020

Salut Vincent,

Je reste dubitatif sur le site en lui même qui se nomme eaupotable et
qui en bas de page signale " Warning: We are unable to guarantee the
drinkability of the water. Most springs listed are known to be safe, but
few are regularly checked. "

cas garantir la qualité de l'eau de chaque fontaine.  Notre "disclaimer" va
pas mal dans le même sens.

A bientôt,

Stuart