[Talk-hr] Označavanje cesta u HR....Ponovo po x-ti put.

hbogner hbogner at gmail.com
Čet Pro 3 18:20:27 GMT 2009

Marjan Vrban wrote:
> Evo malo sam uvatio vremena pa slažem ceste prema onoj "birokratskoj"
> shemi, za koju mislim da ju je prihvatila većina? Jel to izglasano ili šta
> da se wiki već sredi, i da imamo pravila kartiranja za RH.
>
> Evo mog prijedloga, može ići i u wiki ako se slažete:
>
> 1. primary - državne
> 2. secondary - županijske
> 3. tertiary - lokalne
>
> Odma ih označavam pripadajućim brojevima pod (npr. ref=4031). Mišljenja sam
> da nam ne trebaju prefiksi brojevima cesta Dxx, Žxxx i Lxxxxx, jer nema ni
> na prometnim znakovima (osim za Autoceste).

> [...]

Radim po ovome vec neko vrijeme, ali sam dosao do zakljucka da bi
drzavne ceste(primary) ipak mogli oznacavati sa Dxx a ne samo xx,
Nekako mi ljepse zvuci D1 nego samo 1.
Za secundary i tertiary bi ostao na samo brojevima koji ih oznacavaju.
Do daljnjeg radim po ovom kako smo se dogovorili.

Na wikiju sam poceo popisivati relacije
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Croatia/Ceste
pa predlazem da se i ostali prikljuce ako vec rade relacije.

Na wikiju sam promjenio dio o klasifikaciji da su drzavne primary,
zupanijske sec, lokalne ter. a ne d1-d99 ili koliko je vec bilo receno
da su primary a ostale drzavne secundary.