[Talk-hr] 1. mapping party - aftermath

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Ned Pro 6 22:52:32 GMT 2009

On Fri, Dec 04, 2009 at 02:13:28PM +0100, Marko Dimjasevic wrote:

> Ma pratim, ali stalno odgađam javit ovo ili ono pa na kraju i zaboravim :)
>
> Off topic: još uvijek nisam uploadao trace - nadam se da ću danas uspjeti
> instalirati drivere/što-već za čitača memorijskih kartica pa time i
> prebacit trace na komp/net.

A ne stignem niti ja nista, takvo je doba godine valjda :)

Ajde stavite to gore tko jos nije (Rigo ? Zeljko/Dim ?) i stavite da je
javan sa tagom Trnava;  pa da probam sloziti onaj "Party render video" na
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/2009.11.29_-_prvi_mapping_party :)

--
Opinions above are GNU-copylefted.