[Talk-hr] Kako koristiti OSM mapu na GPS-u

Ivan Putnik iputnik at msn.com
Ned Stu 1 18:37:11 GMT 2009

Pozdrav!

Kako sam primjetio uređaj mi sprema u .gpx format tako da to nebi trebalo biti problem... Koristim iGO8 program, pa evo da jedno pitanje podstavim dali mozda postoji neki konverter iz .osm (ili .xml) formata u  .fbl ili tako nešto i da li možda TomTom program za navigaciju podržava openstreetmap, nisam uspjeo pronaci nista u vezi toga?

Hvala!