[Talk-hr] Kako koristiti OSM mapu na GPS-u

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Ned Stu 1 20:18:58 GMT 2009

On Sun, 01 Nov 2009 18:37:11 +0000, Ivan Putnik wrote:

> Kako sam primjetio uređaj mi sprema u .gpx format tako da to nebi
> trebalo biti problem... Koristim iGO8 program, pa evo da jedno pitanje
> podstavim dali mozda postoji neki konverter iz .osm (ili .xml) formata u
>  .fbl ili tako nešto i da li možda TomTom program za navigaciju podržava
> openstreetmap, nisam uspjeo pronaci nista u vezi toga?

Niti jedan komercijalan program uglavnom ne podrzava niti jedan drugi
format osim svog. Tako TomTom uredjaji rade samo s TomTom kartama, iGO
uredjaji rade samo s iGO (mimap) kartama i Garmin uredjaji rade samo s
Garmin kartama. OSM karte ne podrzava niti jedan.

No OSM karte se mogu kovertirati u TomTom i Garmin karte. Za sada se ne
mogu konvertirati u MioMap (iGO) format.

Za TomTom pogledaj detalje ovdje:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tomtom#Using_OSM_maps_with_TomToms

Ako zelis skinuti OSM kartu hrvatske konvertiranu u TomTom ili Garmin
formatu to mozes ovdje:
http://downloads.cloudmade.com/europe/croatia

Uzivaj i nadam se da ce Slavonski Brod uskoro zasjati u punom sjaju na
www.osm.org ;)

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/