[Talk-hr] Kako koristiti OSM mapu na GPS-u

Ivan Putnik iputnik at msn.com
Pon Stu 2 11:57:15 GMT 2009

Nažalost nisam uspjeo pronaci niti jednu osm kartu za TomTom, odnosno nijedna mapa nepaše hmm Htjeo bi da imam osm mapu na GPS-u jer mi je  lakše ucrtavati , mogu vidjeti što fali na licu mjesta, uz to na OSM mapi  imam ceste svoje okolice što na drugim  komercijalnim mapama nemam... Ako netko ima link tocno do neke konvertirane karte za TomTom ili neki slobodan softver za PNA koji koristi OSM.

Hvala!