[Talk-hr] Openstreetmap.org i Potlatch na prevedeni na hrvatski

Marjan Vrban mvrban at gmail.com
Ned Lis 11 01:24:54 BST 2009

Eto kako kaže subjekt, dao sam si truda i preveo Openstreetmap.org
(website) i Potlatch na hrvatski. Bit ce uskoro dostupno i za korištenje.

http://translatewiki.net/wiki/Main_Page
-pogledaje ovdje prijevod, malo pregledajte, ne bi trebalo biti nekih
gadnih grešaka,  pa ako uočite nešto što ne valja, ispravljajte...

Ostade nam onaj crni JOSM još za prevest... :-)

Sad možemo mapirat od stoljeća 7-og :-)

p.s. inače sam uvijek zazirao od raznih lokalizacija, jer su izrazi bili
smješni i nisam se snalazio, ali eto nek se vidi da se radi...