[Talk-hr] Javni podaci

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Sub Lis 17 00:58:44 BST 2009

2009/10/11 Matija Nalis <mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr>:

> ok, tnx

Ostao sam dužan listu layera iz GUP-a koje bi bilo zgodno ili
importati u OSM ili koristiti kao orijentacijske podatke pri unosu.
Sorry... upao sam u guzvu pa zaboravio.

 	GOSPODARSKA NAMJENA
	GOSPODARSKA NAMJENA - PROIZVODNA
	GOSPODARSKA NAMJENA - POSLOVNA
	GOSPODARSKA NAMJENA - TRGOVAČKI KOMPLEKSI
	GOSPODARSKA NAMJENA - UGOSTITELJSKO TURISTIČKA
	ŠPORTSKO - REKREACIJSKA NAMJENA - ŠPORT S GRADNJOM
	ŠPORTSKO - REKREACIJSKA NAMJENA - ŠPORT BEZ GRADNJE
	JAVNE ZELENE POVRŠINE - JAVNI PARK
	JAVNE ZELENE POVRŠINE - GRADSKI PARK ŠUME
	JAVNE ZELENE POVRŠINE - TEMATSKI PARK
	JAVNE GRADSKE POVRŠINE - TEMATSKE ZONE
        POVRŠINE INFRASTRUKTURNIH SUSTAVA
	GROBLJE
	VODE I VODNA DOBRA - POVRŠINE POD VODOM
	VODE I VODNA DOBRA - POVRŠINE POVREMENO POD VODOM
       TRŽNICA

        PARK PRIRODE MEDVEDNICA - GRANICA PODRUČJA
        PARK ŠUMA
	ZNAČAJNI KRAJOLIK
	SPOMENIK PARKOVNE ARHIKTEKTURE
	ŠUMA
	KRAJOBRAZ
	PARKOVNA ARHIKTEKTURA

        ARHEOLOŠKO PODRUČJE
	ARHEOLOŠKI POJEDINAČNI LOKALITET

 	GRADSKA AUTOCESTA
	GRADSKA AVENIJA
	GLAVNA GRADSKA ULICA
	GRADSKA ULICA
	KORIDORI JAVNO PROMETNIH POVRŠINA
	BICIKLISTIČKA STAZA
	PRUGA TRAMVAJA I LAKOŠINSKE ŽELJEZNICE
	PJEŠAČKE POVRŠINE
	ŽELJEZNIČKA PRUGA
	ŽELJEZNIČKA POSTAJA
	KOLODVOR - PUTNIČKI ( MEĐUNARODNI I MEĐUMJESNI )
	KOLODVOR - PUTNIČKI ( MEĐUMJESNI )
	OSTALI KOLODVORI (1- RASPOREDNI , 2- RANŽIRNI , 3- TERETNI ,4-
KONTEJNERSKI , 5- POSLOVNI , 6- LOKOTERETNI )
	BENZINSKA POSTAJA - POSTOJEĆA
	HELIDROM

        POŠTANSKI URED

        KORIDOR POSEBNOG REŽIMA POTOKA