[Talk-hr] Hrvatska biciklistička mreža

Marjan Vrban mvrban at gmail.com
Pon Lis 12 12:14:55 BST 2009

> Ok, to sam i mislio, više jezično, ali osnovno na hrvatkom.
> A sad koji od ta dva naziva, network ili routes??

Neznam da li si radio s relacijama, ali evo opisa i za ostale koji nisu:

Stavi pod network, a ako će se detaljnije opisivati pojedniačne rute onda
bi bilo dobro oboje, a network čine pripadajuće rute. Route je ruta
(biciklistička, pješačka, automobilska, linije javnog prijevoza) npr. cesta
D2 (od SLO-VŽ-KC-VT-NA-OS-VU-do SRB) je ruta sastavljena od nekoliko ili
puno dijelova (ulice, ceste, kužni tokovi, mostovi).

Ruta D2 - http://www.openstreetmap.org/browse/relation/255413

Network :
npr. http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Europe/E-road_network

Route: