[Talk-hr] Hrvatska biciklistička mreža

hbogner hbogner at gmail.com
Pon Lis 12 12:25:13 BST 2009

Marjan Vrban wrote:
  > Neznam da li si radio s relacijama, ali evo opisa i za ostale koji nisu:
>
> Stavi pod network, a ako će se detaljnije opisivati pojedniačne rute onda
> bi bilo dobro oboje, a network čine pripadajuće rute. Route je ruta
> (biciklistička, pješačka, automobilska, linije javnog prijevoza) npr. cesta
> D2 (od SLO-VŽ-KC-VT-NA-OS-VU-do SRB) je ruta sastavljena od nekoliko ili
> puno dijelova (ulice, ceste, kužni tokovi, mostovi).
>
> Ruta D2 - http://www.openstreetmap.org/browse/relation/255413
>
> Network :
> [...]

Radio sam biciklističke relacije i ZET relacije i neke multipoligon
relacije tako da znam što su relacije :D

Interesira me čisto tehnički naziv, onda bolje ispada network, jer
unutar te stranice mislim ukomponirati i national i regional i local
network biciklističke relacije.

Za sad imam smao lokalne turističke biciklističke rute, poput Sljemena,
Samoborskog gorja i Topuskog, ali s vremenom će se skupiti i ostale.

Bitno mi ej sve sad definirati da se kasnije mogu navući biciklisti na
to da mogu i oni sami popunjavati :D

Još da se napiše kratki opis svake rute :D