[Talk-hr] Razmjena podataka?

Viktor Bresan vb_newsletters at yahoo.com
Ned Lis 18 18:15:08 BST 2009

Pozdrav svima.

Autor sam lokacijske tražilice koja se nalazi na adresi http://lociraj.net
Web stranice sam pokrenio prije nešto više od dvije godine. U principu je riječ
o osobnom 'pet' projektu u kojeg volim utrošiti dio svog slobodnog vremena.

Posla je uvijek preko glave, vremena poslovično malo, a ono što mene najmanje
uzbuđuje je ažuriranje podataka o POI-ma. Radije sam fokusiran na novim
feature-ima pa nemam ni vremena ni volje da uz to ispravljam i podatke u bazi.

Iz tih razloga odlučio sam taj dio posla prepustiti korisnicima web site-a.
Ljudi mi se ionako javljaju sa ispravcima i putem maila.

[1] Ideja mi je napraviti nekakav wiki za POI-e kojeg bi mogao koristiti svatko
tko zna klikati mišem. Jednostavna stvar u kojoj bi se POI sa osnovnim podacima
mogao dodati, izbrisati ili pomaknuti uokolo. Čuvao bi se kompletan history
zajedno sa komentarima. Ako postoji takva stvar već negdje, ili nešto slično,
please javite mi!

OpenStreetMap editori jesu jednostavni za korištenje, ali meni treba 1/20
funkcionalnosti.

[2] Nema smisla unositi istu stvar 2 puta, pa me tako zanima dvosmjerna razmjena
podataka sa OpenStreetMap-om.

Trenutno na Lociraj.net imam 8 kategorija (bankomati; banke; benzinske stanice;
ljekarne; javni bilježnici; poštanski uredi; bolnice, ambulante i domovi
zdravlja; fitness centri). Riječ je o otprilike 6,500 objekata diljem Hrvatske.
Podaci su skupljeni web scraping-om. Pretpostavljam da vama to ne bi smetalo?

Zanima me OSM API kojim mogu povući podatke o POI-ma, a isto tako i ažurirane
podatke poslati nazad. Možete li me uputiti na kakav link?

Eto, to je bilo moje razmišljanje na glas.
Ažuriranje baze u svakom slučaju mislim prepustiti drugima pa nema smisla da i
OSM nema koristi od toga, a isto tako nema smisla da ne iskoristim što mi OSM
već nudi.

Ako imate kakav prijedlog ili savjet, obavezno vičite!

Pozdrav, Viktor.