[Talk-hr] Openstreetmap.org i Potlatch na prevedeni na hrvatski

Marjan Vrban mvrban at gmail.com
Čet Lis 22 06:40:18 BST 2009

On Thu, 22 Oct 2009 02:09:07 +0200, Matija Nalis wrote:

> "Hosting OpenStreetMap-a je  is ljubazno podrzan od" bi bolje bilo
> "Smjestaj OpenStreetMapa je ljubazno podrzan od"

IMHO Ima razloga za ovakve stvari, jer je čak i hosting uvriježena riječ
kod nas.

> [...]
> stranicu http://wiki.openstreetmap.org/wiki/HR:Terminologija stranice. A
> "is" je visak, valjda ostao od engleskog, a i hosting je, iako ucestao,
> stranac tu)
>
> Stilski, "Napravili su je ljudi kao i ti" mi se cini da bi bolje zvucalo
> "Napravili su je ljudi slicni tebi" ("made by people like you") ?
>
> Gore u meniju "User diaries" su "Dnevnici" a ne "Dnevnik" (mnozina);
> "Export" bi bio "Izvoz" (a ne "Export"). "GPS tragovi" (od "GPS traces") bi
> mozda bolje bilo "GPS trase" (ako smo se vec za "GPS tracing" slozili da

Ista stvar kao i gore, a zašto sam napisao jedninu umjesto možinu, je jer
sam pogled na "Dnevnik" liči na jedan dnevnik s unosima na svim jezicima, a
i na rezolucijama 1024x768 bi bilo predugačko pa bi išlo u dva reda (bilo
je "korisnički dnevnici") i izgleda bezveze.

> Odlicno, jos jedan username/password za isti projekt...
> To im dodje valjda k'o pokemoni, moras ih skupit sve :)
>
> Budem probao malo vremena posvetiti tome dok mi daju translate prava; da ne
> gnjavim sad po listi. I cestitke na trudu, najteze je inicijalni posao
> odgurati !!

Tako i ja mislim, bolje uložiti više truda u to nego u "trkeljanje" po
mailing listi.

> A cesto da, iako ne bas uvijek... Mislim, ak' imas GPS koordinate mjesta
> gdje svi stanovnici preziru kult novca i zgrazaju se i same ideje
> materijalnog (a kamo li intelektualnog!) vlasnistva javi :-)

Uh...mislim da ima za tebe još samo dva mjesta na svijetu s takvim
svjetonadzorima; Kuba ili Sv. Koreja (nije više ni Kina što je bila) NHF.
:-)