[Talk-hr] zagreb

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Ned Ruj 20 12:58:48 BST 2009

On Sun, 20 Sep 2009 12:55:59 +0200, Dražen Odobašić wrote:

> većinom tracean sa Yahoo satelitskih snimaka...

Iako sam vecini stvari traceao tako sto sam isao autom, u zadnje vrijeme
idem samo biciklom, puno je bolje ici kvart po kvart i detaljno ucrtati
nego autom preletiti dio grada polovicno.

Sada sistematski idem dio po dio Osijeka ponovo proci biciklom i puno
detaljniju kartu napraviti.

Savjetujem da tako probate i ostali bilo u kojem gradu da se nalazite.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/