[Talk-hr] zagreb

Vlatko Kosturjak kost at linux.hr
Pon Ruj 21 07:00:21 BST 2009

Hm. Da. Cini mi se da su yahoo snimke dosta pomaknute (kao i google).

Tipa, kad sam dodavao ove nove ulice oko muzeja suvremene umjetnosti,
morao sam kemije izvodit da ih pospajam (i.e. pogledaj GPS trace i samu
mapu):
http://www.openstreetmap.org/?minlon=15.9816603&minlat=45.7776594&maxlon=15.9859259&maxlat=45.7810188&box=yes
http://www.openstreetmap.org/user/kost/traces/509733

Ima neko (jednostavno/automatizirano) rjesenje da se to pomakne malo na
pravo mjesto?

Kost