[Talk-hr] zagreb

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Pon Ruj 21 08:24:52 BST 2009

On Sun, 20 Sep 2009 12:53:05 +0200, nixa wrote:

> Odakle se Zagreb pojavio na karti? Vidim da je dosta toga ucrtano, ali
> lose. Ceste nisu spojene i tako, nema naziva ulica, ulice uopce ne prate
> gpx trackove nego su precrtane s neceg, a nije evidentirano iz cega.

Ako vidis da cesta nije spojena, lijepo pogledaj tko je autor, posalji mu
uljudnu poruku da su uocio njegovu gresku te da bi ih on kao autor trebao
i ispraviti.

Nije stvar da ti ne mozes, vec ako je tu pogrijesio vjerovatno je i
drugdje, a on bolje zna sto je sve mapirao i gdje je mozda jos pogrijesio.

Svi mi grijesimo, nije to nista cudno, i mene su par puta upozorili na
neke greske, pa sam nakon toga pazljivije radio.

Valent.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/