[Talk-hr] zagreb

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Sri Ruj 23 11:32:17 BST 2009

2009/9/20 nixa <nikola.kapraljevic at gmail.com>:
> Odakle se Zagreb pojavio na karti? Vidim da je dosta toga ucrtano, ali
> lose. Ceste nisu spojene i tako, nema naziva ulica, ulice uopce ne prate
> gpx trackove nego su precrtane s neceg, a nije evidentirano iz cega.
>
> Dajte neki info.

Umh.... ovako. Malo povijesti :)
Zagreb je do 10 mjeseca 2008 izgledao katastrofalno.. uvjerljivo
najgore i najmanje izmapiran glavni grad u europi. Osim sto je bilo
jako malo podataka podaci su bili u katastrofalnom stanju.(npr.
Horvacanska je bila ucrtana 8 puta vjerovatno nekim automatskim
uploadom GPS traceova, bilo je na tisuce netagiranih tocaka, vjerujem
zbog istog postupka, klasifikacija ulica je bila kriva i
nekonzistentna, itd...da ne gnjavim) . Mislim da je bilo 3-4
(polu)aktivna urednika koji su uglavnom sredjivali centar grada, i
onda su se pojavile yahoo satelitske snimke za podrucje dijela
zagreba.

2007 na RazmjeniVjestina smo pokusali malo ozivjeti OSM Zagreb ali
Bezuspjesno (irc log http://mjesec.ffzg.hr:8000/?date=2007-12-10) .

2008 Robert i ja smo pokusavali sazvati urednike na sastanak na kojem
bi se upoznali i pokusali dogovoriti neke stvari o standardima i nitko
od ljudi nam se nije javio (pardon Robiju se javio Kost nakon dva
mjeseca i rekao da nije skuzio mail). Uglavnom nas par se naslo na
Razmjeni vjestina (koliko se sjecam Robert, Aco.. mislim i Dodo) i
dogovorili da idemo malo srediti Zagreb a izmedju ostalog nacelno smo
se slozili da idemo na unos preko yahoo satelitskih snimaka bez obzira
da li poznajemo ili ne poznajemo taj dio grada. Racunali smo na to da
ce ljudima koji ce se naknadno ukljucivati biti lakse srediti
postojece podatke nego unositi sve, a racunali smo i na efekt "Vidi
kretena koji je unosio, pa ova ulica se nije spojena sa ovom... ovo
treba popraviti".

2009 Tad je malo krenulo.. i poslije NSND u  Moravicama ukljucilo se
par razmjenjivaca.. napravili smo onu google grupu openstreetmap-hr i
sad smo tu....