[Talk-hr] zagreb

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Čet Ruj 24 11:28:09 BST 2009

On Wed, 23 Sep 2009 12:32:17 +0200, Darko Boto wrote:

> Zagreb je do 10 mjeseca 2008 izgledao katastrofalno.. uvjerljivo najgore
> i najmanje izmapiran glavni grad u europi. Osim sto je bilo jako malo
> podataka podaci su bili u katastrofalnom stanju.(npr. Horvacanska je
> bila ucrtana 8 puta vjerovatno nekim automatskim uploadom GPS traceova,
> bilo je

Sjecam se toga, a tek zelenih trunkova po svuda, stvarno karta izledala
vrlo lose, no podaci su bili jos losiji.

Sjecam se kada sam vidio neke greske pa krenuo ispravljati, pa bas sam
naletio na to da su ceste bile unesene 7-8 puta jedna preko druge, cim
sam to vidio brzo sam odustao od bilo kakvih ispravki jer je to trebalo
sve iz korijena srediti pa mali ispravci u to vrijeme nisu imali smisla.

Razmisljao sam (a mozda negdje i napisao) da je za Zg bolje sve pobrisati
pa krenuti iz pocetka.

Kada sam vidio sto ste uspjeli napraviti (pogotovo u kojem kratokom roku)
bio sam zapanjen. Stvarno ste napravili odlican posao i svaka cast svim
wiki kartgrafima koji su zasluzni sto je Zg tako dobro napravljen.

Sitnih gresaka ce biti, no to treba ispravljati svatko tko zamjeti gresku.

Treba pricati o OSM-u i van geek grugova u kojima se nalazimo, pa probati
prosiriti OSM na vise ljudi kako bi se kvaliteta i kvantitea podataka
popravila.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/