[Talk-hr] pravne zavrzlame

Marko Dimjasevic marko at dimjasevic.net
Sub Kol 21 15:04:26 BST 2010

Ono što me jako zanima - zna li tko (čitaj: Matija :) ) je li ODbL
kompatibilna s CC-BY-SA 3.0, odnosno hoće li se moći podaci pod
ODbL-om koristiti u Wikipediji? Sadržaj na Wikipediji je pod CC-BY-SA
3.0.

Ovo pitam jer znam da postoje planovi da se Wikimedija integrira s
OpenStreetMapom (barem je takvo stanje bilo prije ovog razmatranja
prelaska na ODbL). Tipa, članak na Wikipediji koji ima i nekakvu
georeferencu mogao bi ubaciti podatke s OSM-a da prikaže na karti gdje
se to nalazi.

Ako ODbL nije kompatibilna s CC-BY-SA 3.0, pretpostavljam da je to
onda netko u raspravama oko prelaska na ODbL na OSM mailing listama
već spomenuo kao veliki minus!