[Talk-hr] oznacavanje uskih ulica

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Ned Kol 22 14:22:23 BST 2010

Što se tiče rendera, nemoguće je napraviti da je dobar za aute i
bicikle/pješake istovremeno. Mapnik očito više pogoduje autima, makar bi
autima bilo bolje da se highway-pedestrian isto crta crtkano, jer je njima
svejedno gdje se kako šeće, a ovako ih može i zbuniti. Jednostavno treba
napravit dva odvojena rendera, ovako će stalno biti problema.

On Aug 22, 2010 2:16 PM, "Matija Nalis" <mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr>
wrote:

On Sun, Aug 22, 2010 at 08:52:26AM +0200, Marjan Vrban wrote:
> On Sat, 21 Aug 2010 22:25:14 +0000 (...
da, to je tocno ono sto sam govorio. Prvo dodatnim tagovima bolje opisati
postojecu stvar (jer nije highway=footway ista stvar sa width=0.5 i
surface=gravel ili sa width=4.0 i surface=asphalt), a onda lobirati da se
takve razlike drugacije mapiraju u raznim rendererima.

Ili na kraju krajeva dignuti posebni renderer za hrvatsku pa promovirati
njega (ili cemo i tako i tako prelaziti na razne druge stranice i radi
podataka a ne samo izgleda renderera - ako dodje do toga da se OSM forka,
sto mi ne izgleda tako nemoguce vise sa ovim licencnim kaosom)

E sad kako se ponasa trenutni renderer treba probati pa vidjeti (ili
pogledati u trenutni kod/definicije). Recimo na devel bazi se moze randomli
provlaciti x kombinacija pa vidjeti sto se dobije, ili se mogu upisati
podaci na "pravoj" bazi pa gledati kako se mijenja (no to je sporije i teze
za pratiti, a i kratkorocno zagadjuje kartu neispravnim podacima).

> valjda ce i pametni rendereri znati koristiti i ovaj key pa sukladno tokmu

> i renderirati širin...
poanta je da rendereri to uvijek MOGU uzeti u obzir (ako ne sad, onda mozda
kasnije; ili ce se u buducnosti npr. se pojavitui neki treci tag koji ce se
renderirati drugacije a koji bolje opisuje takvu stvar; tada moze se
pokrenuti bot koji ce npr. highway=footway sa sirinom > 3 oznaciti kao taj
novi tip highwaya koji ih bolje opisuje itd). Ali za to je bitno da stvari
budu *ispravno* tagirane. Jer ako su krivo tagirane da bi "bile ljepse
renderirane u danasnjem Mapniku" onda to znaci da iako ce danas mapnik
izgledati lijepo:

- da ce drugi rendereri to ruzno renderati. Neki koji su mozda i bitniji
 (recimo mobilni uredjaji)
- da ce i sam Mapnik u buducnosti to mozda ruzno renderati jer ce se on
 izmijeniti
- da ce razni botovi propustiti nadograditi nase tagove na nove
- da ce razni botovi KRIVO nadograditi nase tagove na nesto
- da ce razni drugi programi koji nisu rendereri (routeri su recimo dosta
 popularni, iako tu ima svega) donositi krive odluke
- raznim ljudima sa raznim potrebama nesto sto ce nama izgledati "super" ce
 biti "uzasno", i obratno.
- i jos hrpa stvari koja meni trenutno nije pala na pamet, ali ne znaci da
 ne postoji.

--
Opinions above are GNU-copylefted.