[Talk-hr] Što je nedozvoljeno kopiranje, a što nije

Ivan Biuklija ivan at biuklija.com
Ned Kol 22 18:42:48 BST 2010

Sunday, August 22, 2010, 7:06:03 PM, Matija Nalis wrote:

> Evo sad sam našao vremana i složio to, pa pročitaj što piše na tom linku.
> (pa vrati diskusiju ovdje ako treba, da možemo doraditi i poboljšati
> stranice). A ako se kome da uljepšavati i dodati dodatne informacije i
> primjere - dobro došli također!

Potpitanja ili eventualni prijedlozi za proširenje teksta.

1. Odem  na teren i GPS-om napravim trasu ulica. Popišem sve ulice  za
koje vidim table, za nazive ostalih pogledam
a) u telefonski imenik HT-a (potražim, recimo, neko prezime ili lokal u
toj ulici)
b) izguglam popis 'novih' i 'starih' naziva koje je možda objavio grad
na svojim web stranicama.
c) potražim naziv na nekoj karti.

Koliko  bi ovakve situacije kršile nečija autorska prava, s obzirom na
to  da  nisam  iskopirao položaj ulice, a naziv ulice je javni podatak
koji bi po svim pravilima trebao biti označen?

2.  Zna  li tko kakav je status onih famoznih JNA topo karata  1:25  i
1:50  tisuća starih tridesetak godina, koje nitko ne smije  imati, a svi
imaju (i  koje  je ministarstvo poljoprivrede stavilo u javnost nedavno
kao sloj za Arkod)?

3. Kad smo kod toga, kakav je uopće pravni status podataka s
<http://www.arkod.hr> ili iz katastra?

4. Smijem  li  koristiti neku kartu sa zaštićenim pravima kako bih pronašao
i odabrao trasu, primjerice, poljskim putevima i onda ih snimiti GPS-om?
Za  mapiranje  nisam  kopirao  podatak, cesta je snimljena GPS-om, ali
služio  sam  se  nekom drugom kartom kako bih odredio kamo ići i vidio
što nedostaje u OSM-u.

--
Best regards,
 Ivan                            mailto:ivan at biuklija.com