[Talk-hr] Što je nedozvoljeno kopiranje, a što nije

Ivan Biuklija ivan at biuklija.com
Pon Kol 23 01:39:49 BST 2010

Monday, August 23, 2010, 2:00:38 AM, Matija Nalis wrote:

> Ne bih znao, treba ih pitati. Ako se nekome da, mogu vidjeti kako sam ja
> pitao za postanske brojeve na
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/HR:Copyright
> pa pitati tako ili slicno i javiti na listu da su to napravili i koje su
> rezultati (ako/kad se pojave rezultati ili prodje par tjedana a da se ne
> jave)

Ajmo  hipotetski,  da  pošta  nije dala dozvolu za korištenje te baze,
kako  bismo  došli  do  tih  podataka? Iz glave bi ih, pretpostavljam,
smjeli  pisati.  Kakav  bi  status  imali eventualni telefonski pozivi
pošti s upitima?

> Da, smijes.

E  sad,  ne  zezam  već  ozbiljno  pitam.  Što ako u proučavanju karte
i odabiru rute namjerno  ili  nenamjerno  zapamtim  nazive  ulica,  a
na   terenu   ne  primijetim samu tablu?

--
Best regards,
 Ivan                            mailto:ivan at biuklija.com