[Talk-hr] OSM aktivnost po gradovima

hbogner hbogner at gmail.com
Pon Lis 4 16:44:53 BST 2010

On 10/04/2010 05:07 PM, Hrvoje Bartolin wrote:
> Svaki GPS ima pogrešku, na linku
> http://sautter.com/map/?zoom=8&lat=45.11618&lon=16.33667&layers=00B000TFFFFFFFsam
> vidio da se satelit i OSM ne slažu, popravio bi OSM i pitao da li ima
> neki jednostavan način koji povezuje taj site i JOSM da ne otkrivam toplu
> vodu? :-)

Da te ja sad pitam a kako bi ti to popravio OSM? Prema podatcima
satelitskih snimki? Google nije dopustio koristenje svojih satelitskih
snimki za potrebe OSM projekta tako da to ni ne pokusavaj. Nije svaka
satelitska snimka tocna, dapace svaka ima svoju pogresku, ipak je to
snimka iz satelita. Tako da nevidim kako bi se to OSM ispravljao?