[Talk-hr] OSM aktivnost po gradovima

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Sri Lis 6 11:51:42 BST 2010

On Mon, 04 Oct 2010 17:44:53 +0200, hbogner wrote:

> Tako da nevidim kako bi se to OSM ispravljao?

Ako ima dobru volju za uključiti se u projekt može ispravljati na razne
načine. Preko Google snimke nikako, ona služi samo za pregled nikako za
korištenje pri unosu podataka.

Jedino mjerodavno sredstvo za "ispravak" je log datoteka koju napraviš s
GPS uređajem. No o tome možemo detaljnije kada nabaviš neki jer nema
smisla sada o tome ako ga nemaš (ovdje mislim na drugog Hrvoja jer znam
da hbogner ima hrpe GPS igračaka).

Valent.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt